Przeniesienie serwisu eholiday.pl na nocowanie.pl

Nocowanie.pl to największy polski portal noclegowy w Polsce. Witamy Cię w naszej rodzinie. Wspólnie dotrzemy do ponad 4 mln turystów.


Pamiętaj, że wszystkie Twoje usługi wykupione w ramach abonamentu w serwisie eholiday.pl przenosimy do Nocowania, a dodatkowo otrzymujesz możliwość skorzystania z całego wachlarza usług dostępnych w Nocowaniu.


Cieszymy się, że dołączyłeś do nas. Razem możemy więcej.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kiedy nastąpi przeniesienie serwisu eholiday.pl na nocowanie.pl?

Przeniesienie usług związanych z zamieszczaniem Ofert w Serwisie eholiday.pl do serwisu nocowanie.pl planowane jest na 05.10.2020

Czy przeniesienie jest zgodne z prawem? Można tak robić?

Przeniesienie serwisu eholiday.pl do serwisu nocowanie.pl jest zgodne z regulaminem serwisu oraz prawem. Przeniesienie ofert serwisu eholiday.pl planowane jest w dniu 05.10.2020 r. Oferty zostają przeniesione do portalu Nocowanie.pl na mocy połączenia spółek z dnia 01.10.2020 r.

Co się stanie z moją reklamą w eholiday.pl?

Wprowadzone zmiany nie spowodują utraty wykupionej już reklamy. Zostanie ona przeniesiona z serwisu eholiday.pl na nocowanie.pl.Dzięki przeniesieniu usług do nocowanie.pl otrzymasz reklamę w największym polskim portalu noclegowym, który odwiedza miesięcznie około 3 miliony turystów. Dodatkowo do Twojej dyspozycji będą wszystkie benefity dostępne w ramach wykupionego wcześniej abonamentu w serwisie.

Czy będę musiał dopłacać za reklamę w nocowanie.pl?

Wprowadzone zmiany nie zwiększą kosztu wykupionego już abonamentu.

Czy będę mógł/a korzystać z usług na dotychczasowych warunkach?

Tak, do Twojej dyspozycji będą wszystkie usługi dostępne w ramach wykupionego wcześniej abonamentu w serwisie.

Jak długo moja reklama będzie aktywna/widoczna na portalu nocowanie.pl?

Jeśli korzystałeś tylko z serwisu eholiday.pl (nie masz równocześnie opłaconego abonamentu w serwisie nocowanie.pl), to reklama Twojego obiektu zostanie zamieszczona w serwisie nocowanie.pl z okresem publikacji takim, jaki był wykupiony w serwisie eholiday.pl.


Natomiast jeśli w momencie przeniesienia usług miałeś opłacony abonament w obu serwisach, to abonament wykupiony w serwisie nocowanie.pl zostanie wydłużony o niewykorzystany okres publikacji abonamentu wykupionego w serwisie eholiday.pl.


Przykład: na eholiday.pl okres publikacji Oferty Użytkownika kończy się 1 lipca 2021 r., a na nocowanie.pl ten sam Użytkownik posiada abonament z datą publikacji do 30 września 2021 r. W momencie przeniesienia usług z eholiday.pl do nocowanie.pl abonament Użytkownika w serwisie nocowanie.pl zostanie wydłużony o liczbę dni od dnia przeniesienia usług do dnia 1 lipca 2021 r. Wydłużenie abonamentu zacznie obowiązywać począwszy od 1 października 2021 r.

Czy w związku z przeniesieniem bez mojej zgody będę mógł zrezygnować z reklamy?

O zmianie informowaliśmy Użytkowników poprzez zamieszczenie komunikatu w Serwisie. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od umieszczenia informacji. W przypadku braku akceptacji nowych postanowień, możesz zrezygnować z reklamy, co spowoduje likwidację Konta.

Co się stanie z serwisem eholiday.pl i turystami, którzy go odwiedzali?

Serwis eholiday.pl zostaje zamknięty, a po wpisaniu w wyszukiwarkę internetową adresu strony www.eholiday.pl turysta zostanie przekierowany na stronę Nocowanie.pl. Turyści będą mogli korzystać z tych samych usług w portalu nocowanie.pl.

Dlaczego jeszcze przed chwilą opiekun proponował mi reklamę na eholiday skoro serwis za chwilę przestanie istnieć?

Reklama zostanie przeniesiona z serwisu eholiday.pl na nocowanie.pl. Przy tej zmianie nic nie tracisz, a wiele zyskujesz. Przede wszystkim Twoja reklama dotrze do większej liczby potencjalnych turystów. Portal nocowanie.pl odwiedza miesięcznie około 3 miliony turystów. Dodatkowo do Twojej dyspozycji będą wszystkie benefity dostępne w ramach wykupionego wcześniej abonamentu w serwisie.

Kupiłem reklamę w eholiday na 12/6/3 m-ce, co teraz będzie z moją wizytówką?

Wprowadzone zmiany nie spowoduje utraty wykupionej już reklamy. Zostanie ona przeniesiona z serwisu eholiday.pl na nocowanie.pl.


Dzięki przeniesieniu usług do nocowanie.pl otrzymasz reklamę w największym polskim portalu noclegowym, który odwiedza miesięcznie około 3 miliony turystów. Dodatkowo do Twojej dyspozycji będą wszystkie benefity dostępne w ramach wykupionego wcześniej abonamentu w serwisie.

Czy serwis eholiday zbankrutował/upadł?

Nie. Dzięki połączeniu serwisów wzmocniony zostanie efekt synergii oraz skali, a w konsekwencji pozycja portalu na rynku e-commerce turystycznego.

Czy serwis eholiday.pl przestanie istnieć?

Tak, począwszy od dnia 05.10.2020 serwis eholiday.pl zostaje zamknięty, a po wpisaniu w wyszukiwarkę internetową adresu strony www.eholiday.pl użytkownik zostanie przekierowany na stronę Nocowanie.pl. Wszelkie wyszukiwania ofert obiektów poprzez wyszukiwarki internetowe lub ręczne wpisanie adresów z domeną serwisu eholiday.pl także będą przekierowywały użytkownika na stronę obiektu w portalu Nocowanie.pl.

Co jest powodem takiej decyzji ? (w rozumieniu połączenia spółek)

Celem połączenia spółek jest optymalizacja struktury i działalności gospodarczej. Dzięki połączeniu wzmocniony zostanie efekt synergii oraz skali, a w konsekwencji pozycja portalu na rynku e-commerce turystycznego.

Dlaczego nikt do mnie nie zadzwonił, nie poinformował mnie mailem?

Informacja o planowaniu połączeń społek eholiday.pl i nocowanie.pl została podana do publicznej wiadomości dnia 17.07.2020. Plan połączenia spółek jest dostępny


dla eholiday.pl tutaj


dla Nocowanie.pl tutaj


Komunikacja dla Klientów i Użytkowników będzie prowadzona systematycznie w całym okresie przejściowym.

Co się stanie z moimi punktami pozycjonującymi?

Wszystkie punkty pozycjonujące zgromadzone na aktywnych ofertach eholiday.pl zostaną przeniesione do portalu Nocowanie.pl.


Sprawdź jak działa system pozycjonowania w nocowanie.pl:

zobacz film

Co się stanie, gdy wpisze w wyszukiwarkę adres eholiday.pl?

Po wpisaniu w wyszukiwarkę internetową adresu strony www.eholiday.pl zostaniesz przekierowany na stronę Nocowanie.pl.

Czy moja oferta zachowa dotychczasową kategorię?

Oferty obiektów przenoszonych z eholiday.pl zachowają swoją kategorię noclegową pod warunkiem, że taka kategoria istnieje w portalu Nocowanie.pl. W przypadku braku analogicznej kategorii noclegowej w portalu Nocowanie.pl, obiekt zostanie przypisany do kategorii najbardziej zbliżonej.

Czy mój obiekt zachowa przypisanie do regionu geograficznego?

Oferty obiektów przenoszonych z eholiday.pl zachowają przypisanie do regionu geograficznego pod warunkiem, że taki region uwzględniony jest także w portalu Nocowanie.pl. W przypadku braku regionu w portalu Nocowanie.pl, obiekt zostanie przypisany do województwa, w którym jest zlokalizowany.

Czy zmieni się mój login i hasło do konta?

Loginy i hasła do konta Użytkownika pozostają niezmienne.


Jeśli posiadałeś ofertę tylko w serwisie eholiday.pl (nie ma opłaconego nocowanie.pl) to logujesz się loginem i hasłem, którego używasz do logowania w eholiday.pl, natomiast jeśli masz aktywny abonament na nocowanie.pl, logujesz się jak zawsze danymi na nocowanie.pl.

Jak teraz będę się logować do wizytówki?

Strona logowania jest dostępna pod adresem https://www.nocowanie.pl/logowanie/ Należy w odpowiednie pola wpisać login i hasło, których dotychczas używałeś w serwisie eholiday.pl, a następnie kliknąć „Zaloguj”. Gotowe, możesz swobodnie zarządzać swoją ofertą.

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

Jeśli nie pamiętasz hasła do logowania, skorzystaj z opcji przypominania hasła. Na stronie logowania https://www.nocowanie.pl/logowanie/ podaj mail, na który zostało założone konto. Link z instrukcją do zmiany hasła zostanie wysłany na Twój adres mailowy.

Moja wizytówka zostanie przeniesiona w całości, czy będę musiał ją uzupełnić?

W ramach migracji z serwisu eholiday.pl do Nocowanie.pl dla ofert nieposiadających aktualnie opłaconej oferty w Nocowanie.pl przenoszone są poniższe usługi:

a) Opis obiektu

b) Zdjęcia

c) Cennik usług

d) Tekst reklamowy

e) Pozycja gwarantowana

f) Oferty specjalne, ale tylko te których odpowiedniki znajdują się w portalu Nocowanie.pl

g) Dodatkowy typ i miejscowość

h) Udogodnienia, ale tylko te których odpowiedniki znajdują się w portalu Nocowanie.pl

i) Opinie wystawione przez turystów w serwisie eholiday.pl


W ramach migracji z serwisu eholiday.pl do Nocowanie.pl nie zostaną przeniesione banery reklamowe.

Jak uzupełnić ofertę obiektu noclegowego?

Twoja oferta zostanie przeniesiona automatycznie. Sprawdź czy informacje są aktualne, zadbaj o atrakcyjność: opis, zdjęcia, oferty specjalne, udogodnienia itd.


Jeśli będziesz chciał ją wzbogacić, by była bardziej interesująca dla turystów, zapoznaj się z instrukcją krok po kroku:

zobacz film

Gdzie sprawdzić, do kiedy moja oferta jest ważna?

Informacje dotyczące terminu ważności abonamentu znajdziesz w panelu administracyjnym swojego obiektu. Liczba dni aktywności publikacji dostępna jest w prawym górnym rogu na górnej belce, a także w panelu w dziale „Płatności i Reklamy”, w zakładce „Abonament”.

Czy panel obiektu nocowanie.pl wygląda tak samo jak eholiday.pl?

Panel administracyjny portalu nocowanie.pl jest bardzo podobny, jego obsługa jest prosta i intuicyjna. Aby ułatwić Ci sprawne korzystanie ze wszystkich możliwości portalu, przygotowaliśmy krótkie instrukcje video, które krok po kroku pokażą Ci jak, korzystać z dostępnych rozwiązań.


Zobacz tutoriale


Jak uzupełnić i edytować cennik?

Treści ofert, zdjęcia, opisy, cenniki zostaną przeniesione automatycznie do nocowanie.pl.


Jeśli chcesz edytować cennik i wprowadzić w nim zmiany, zapoznaj się z instrukcją jak krok po kroku: zobacz film

oraz jak zmienić ceny i ustawić rabaty - zobacz film

Jak teraz odpowiadać na zapytania turystów?

Zaloguj się do panelu administracyjnego nocowanie.pl. Loginy i hasła do konta Użytkownika pozostają niezmienne. Następnie przejdź do zakładki “REZERWACJE” ->”Wiadomości”. Pamiętaj, że możesz również korzystać z bezpłatnej aplikacji mobilnej dla właścicieli obiektów i wygodnie odpowiadać na zapytania o każdej porze i z dowolnego miejsca.


Sprawdź, jak odpowiadać na zapytania turystów i używać szablonów wiadomości:

zobacz film

Co to jest usługa Wolne Pokoje?

Wolne Pokoje jest to bezpłatna usługa skierowana do właścicieli obiektów, którzy mogą ogłaszać się, kiedy mają wolne terminy noclegowe w celu zapewnienia obłożenia obiektu. Jest to kolejny sposób na zwiększenie zainteresowania turystów obiektem.


Sprawdź jak korzystać z ogłoszeń Wolne Pokoje:

zobacz film

Co to jest usługa Szukam Noclegu?

To darmowa usługa, w której turyści poszukujący noclegu pytają o konkretne terminy i lokalizacje, a Ty możesz odpowiadać na takie ogłoszenia. Jeśli posiadasz roczny abonament, możesz odpowiadać na dowolną liczbę ogłoszeń w sekcji „Szukam noclegu”. Jeśli masz publikację promocyjną, możesz odpowiadać na jedno ogłoszenie dziennie.


Sprawdź jak korzystać z usługi Szukam Noclegu:

zobacz film

Jak pobrać zaliczkę/zadatek od turysty?

Podobnie jak w serwisie eholiday.pl, gdy turysta będzie zainteresowany noclegiem w Twoim obiekcie, możesz pobrać od niego przedpłatę online za pobyt. W momencie dokonania wpłaty, zajęty termin jest automatycznie blokowany na Twoim kalendarzu. Usługa ta jest dla Ciebie całkowicie darmowa, niezależnie od liczby rezerwacji i ich wartości (0% prowizji)!


Sprawdź, jak korzystać z przedpłat online w portalu:

zobacz film

Co to jest aplikacja mobilna Nocowanie.pl?

Każdy obiekt noclegowy może bezpłatnie pobrać i zainstalować aplikację do zarządzania swoimi rezerwacjami z urządzeń mobilnych. Aplikacja umożliwia dostęp do korespondencji z turystami, rezerwacji, pozycjonowania oraz bezpłatnych powiadomień przez całą dobę.


Sprawdź, jak korzystać z aplikacji mobilnej:

zobacz film cz.1

zobacz film cz.2

Jakie są usługi dodatkowe? Czy mogę skorzystać z sesji fotograficznej?

W przypadku obiektów nie posiadających przed dniem migracji oferty w portalu Nocowanie.pl, ale posiadających opłacony w pełnej stawce abonament na 12 miesięcy w serwisie eholiday.pl, obiekty te po migracji na Nocowanie.pl zyskują dodatkowo możliwość skorzystania z sesji fotograficznej Nocowanie.pl.


W przypadku obiektów, posiadających na dzień migracji ofertę w portalu Nocowanie.pl, ale bez prawa do sesji fotograficznej oraz posiadające jednocześnie ofertę w serwisie eholiday.pl opłaconą w pełnej stawce na 12 miesięcy, obiekty te zyskują dodatkowo możliwość skorzystania z sesji fotograficznej Nocowanie.pl.

Co znajdę w zakładce Aktualności?

W portalu nocowanie.pl dostępna jest zakładka z aktualnościami https://www.nocowanie.pl/aktualnosci/ zawierająca inspiracje podróżnicze dla turystów, opisy ciekawych miejsc w Polsce, ale również porady i praktyczne wskazówki dla właścicieli obiektów noclegowych.

Czy będę widział historię swoich dotychczasowych wpłat?

Nie, te informacje nie zostaną przeniesione.

Czy będę widział historię zmiany punktów pozycjonujących?

Nie, te informacje nie zostaną przeniesione.

Czy opinie turystów o moim obiekcie zamieszczone na eholiday.pl zostaną przeniesione na nocowanie.pl?

Tak, opinie wystawione na eholiday.pl zostaną przeniesione i są widoczne przy ofercie na nocowanie.pl.

Czy zmieni się numer konta do wpłat?

Numer konta zostanie zmieniony. Wpłat należy dokonywać na numer konta portalu Nocowanie.pl. Możesz skorzystać również z wygodnych metod płatności PayU lub PayPal.

Moja strona w domenie dobrynocleg.pl dobrze pozycjonuje się w Google, czy zostanę przy tym linku?

Dobrze wypozycjonowane linki pozostaną niezmienne, zmieni się za to przekierowanie. Po kliknięciu w link, turyści zobaczą wizytówkę obiektu w Nocowanie.pl.

Mam dodatkową widoczność eholiday.pl. Czy ją stracę?

Jeśli na eholiday.pl dodatkowa widoczność została opłacona, jest ona widoczna również na nocowanie.pl.

Co się stanie z wylicytowaną pozycją gwarantowaną?

Wylicytowana na eholiday.pl pozycja gwarantowana zostaje przeniesiona na nocowanie.pl. Zachowujesz ją do końca roku kalendarzowego.

Wykupiłem tekst reklamowy na rok. Co się z nim stanie?

Tekst reklamowy zostaje przeniesiony na nocowanie.pl. Będzie widoczny do końca trwania abonamentu wykupionego na eholiday.pl.

Co się stanie z wiadomościami od turystów? Czy zostaną przeniesione do nocowanie.pl?

Wiadomości, które do tej pory otrzymałeś od turystów, zostaną nie przeniesione do portalu nocowanie.pl., dopóki obiekt nie wywoła korespondencji ze skrzynki mailowej, która jest połączona z kontem w portalu (przychodzą na nią powiadomienia o wiadomościach turystów).

Co się stanie z moimi punktami pozycjonującymi jeśli mam też aktywne konto na Nocowanie.pl?

W przypadku obiektów z eholiday.pl. posiadających jednocześnie aktywne konto w portalu Nocowanie.pl, punkty z serwisu eholiday.pl zostaną przeniesione i zsumowane z saldem punktowym na portalu Nocowanie.pl.

Czy stawka odejmowanych punktów pozycjonujących ustawiona w eholiday.pl zostanie przeniesiona do nocowanie.pl?

Punkty pozycjonujące będą odejmowane zgodnie z poniższymi zasadami:


Dla obiektów nieposiadających przed dniem migracji aktywnego konta w Nocowanie.pl

a) Obiekty ze stawką pozycjonowania 5 punktów lub powyżej 5 punktów dziennie będą miały pozostawioną i przeniesioną ustawioną w serwisie eholiday.pl stawkę pozycjonowania.

b) Obiekty ze stawką pozycjonowania od 0 do 4 punktów dziennie będą miały ustawioną minimalną określoną regulaminem serwisu Nocowania.pl stawkę pozycjonowania w wysokości 5 punktów dziennie.


Dla obiektów posiadających aktywne konta w Nocowanie.pl przed migracją:

a) pozostawiamy stawkę ustawioną w portalu Nocowanie.pl.

Co się stanie z historią moich faktur i zamówień?

Historia faktur i zamówień eholiday.pl nie zostanie przeniesiona do panelu Nocowanie.pl. Jeśli potrzebujesz historycznej faktury skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo bok@nocowanie.pl lub telefonicznie 509-336-667.

ZOBACZ NASZE PORADNIKI

Zapraszamy do odwiedzenia naszego kanału Nocowanie.pl na YouTube, gdzie znajdziesz filmy z instrukcjami krok po kroku.

Zobacz nasz kanał

KONTAKT

Administratorem Twoich danych, które wpisujesz będzie Nocowanie.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie przy Nałęczowska 14, 20-701 Lublin. Twoje dane będą przetwarzane w celu obsługi złożonego przez Ciebie zapytania oraz w celu przedstawienia oferty Administratora. Masz m.in. prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia danych, jak również skorzystania z innych praw opisanych szczegółowo w Polityce Prywatności.

Skorzystaj z Centrum pomocy.


Wypełnij formularz kontaktowy znajdujący się po lewej stronie.

Masz pytania?

tel.: 81 441 83 36

kom: 509 336 667

E-mail

bok@nocowanie.pl

Infolinia:

801 000 781

Czat

Napisz do nas